If you find the contents useful please leave a note!

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Κουκέτα & κρεβάτι σοφίτα για το παιδικό δωμάτιο

Μέσα σε όλα αυτά τα πολύ σοβαρά που συμβαίνουν στον κόσμο, αλλά και αυτά που βιώνουμε στην καθημερινότητα εδώ στη χώρα μας, νιώθω περίεργα να συζητώ ή post-άρω τα light θέματα που πραγματεύεται αυτό το μικρό blogaki. Νοιώθω ενοχικά θα έλεγα...
Από την άλλη με χαλαρώνει και με κάνει να ξεφεύγω τόσο πολύ, όλη αυτή η ζωντάνια που έχει να κάνει κυρίως με τον χώρο των παιδιών μας, που θέλω να ενδώσω για λίγο στην πολυχρωμία και την αθωότητα...
Έτσι λοιπόν αφού απολογήθηκα, στον εαυτό μου πάνω απ' όλα, συνεχίζω με το σημερινό θεματάκι μου.
Το θέμα διαχείρισης του χώρου στο παιδικό δωμάτιο είναι αρκετά σύνηθες και προβληματίζει πολλούς από μας. Τα ψηλά κρεβάτια/σοφίτες και οι κουκέτες αποτελούν σίγουρα ιδανική λύση εξοικονομώντας σημαντικό χώρο για παιχνίδι, χαλάρωση, μελέτη (η σειρά είναι τυχαία?).
Παραθέτω κάποιες επιλογές που μου αρέσουν:
Σύνθεση για μικρούς Ροβινσώνες:

Happy shiny room! Ένα από τα αγαπημένα μου στο παρελθόν. Κάτι το budget, κάτι η έλλειψη χώρου, το ξεπέρασα...


Τελικά κατέληξα σε αυτό (το μεσαίο). "Ακολουθεί" το παιδί σε όλες τις ηλικίες.


Μελλοντικά διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες. Ενδεικτικά:


Άλλη εκδοχή σοφίτας για κορίτσι, που μου αρέσει πολύ:

Στο ίδιο concept για σοβαρούς τύπους:

Πειρατικό καράβι για όνειρα:
για περισσότερες πειρατο-ιδεες εδω


So lovely and cosy!


Από το αγαπημένο Pottery Barn:


Τώρα για τους τολμηρούς και ικανούς:
Πρόταση φτιάχτο μόνος σου, στο αντίστοιχο link οδηγίες για κατασκευή και προτάσεις διακόσμησης (αγόρι/κορίτσι).
Σε μία μέρα, με κάτω από 200€!

Κουκέτα για κοριτσάκια:


Κουκέτες με ύφος και στυλ:

By Karim Rashid




Μόλις διαπίστωσα πως έχω άπειρο υλικό από το θέμα αλλά δεν το απλώνω άλλο, προς το παρόν.

Δείτε και ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου